mitt i veckan

och nu kan man börja räkna ner. Längtar otroligt mycket efter helgen, ska bli riktigt skönt att få vila lite.

Hade besök igår av moster med familj. Då fick man gå en till husesyn! Får väl se om vi har några växter kvar när jag kommer hem för dom skulle nog plocka både skott och träd!
ha ha, nä det är bara bra om dom vill ta skott och annat. Mycket kommer vi ta bort när vi rensar så det kommer ju förstöras ändå.

igår var jag ut och åt hallon, solmogna goda hallon. Mumma! Gick en runda med gästerna igår och provsmakade allt.
Hallon, körsbör, svart vinbär, röda vinbär, krusbär, jordgubbar och även druvor. Några druvor har ju blivit blåa så dom går att äta men vi provsmakade även dom gröna och ajaj vad det nöp i kinderna. Det är nog det suraste jag har ätit någon gång.

men idag när jag kommer hem har dom åkt vidare, det blev bara en kväll dom övernatta. Dom skulle visst en sväng på IKEA idag igen.

i´ll be back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback