missade igår

missade visst att blogga igår. Igår borde det ha varit olagligt att jobba. Knappt ett enda moln på himlen och så måste man sitta inne vid skrivbordet. Det är nästan så jag ångrar att jag flyttade till ett skrivbord med fönster - har ingen lust att se solen.

men då är det bättre idag. dimma så tät att man knappt såg något när man körde bilen imorse. Yes yes, ingen sol på min arbetstid inte!

ikväll får vi nog sällskap igen, Gunnar kommer med motorcykeln och ska möta Monica så då passar han på att övernatta hos oss. Bara trevligt med sällskap!

men jag känner mig stressad över trädgårnd. Det är så himlans mycket som måste göras. Eller egentligen MÅSTE det inte göras men jag vill att det ska vara snyggt.
Vi försöker sälja ett växthus också. Vi har inget behov av det just nu och än fast vi kanske vill starta eget företag om några år kan man inte låta huset bara stå där. Nä, vi hoppas på att någon vill köpa det men har ingen som helst aning om vad vi kan ta för det. Hoppas vi får några tusenlappar iallfall och dom kommer troligen gå till husrenoveringen.

ska nog ta och jobba lite igen, än fast det är ubertråkigt!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Så ni har haft knas väder idag? Idag har det varit sommar hääär, och nu äre 23 grader - och det är kvälll. Otroligt härligt :)
Jajamen, jag flyger ner till Arlanda, sen får nån komma och hämta mig så är jag i Norrtälje till SÖndag... På fredagen ska jag och svågerns bror ut på party äventyr ;D... hihi. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback