målafärg och tapeter!

image109
jag älskar att surfa omkring på nätet och få ideér om hur jag vill måla och tapetsera hemma. Har faktiskt hittat några roliga sidor. En sida jag hittade är Nordsjö färg, där finns det mycket roligt att göra. Tex så kan man färgsätta ett rum. Dvs är din matta vinröd så målar du den vinröd och då kan man få en bild av hur tex det skulle se ut med en röd fondvägg i det rummet.
Smart tycker jag!

Dom har även schabloner som man får skriva ut, helt gratis. Visst, kanske inte dom snyggaste men dom var okej och man kan få många ideér.

image111  image112  image113



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tycker också att det är jätte kul att kolla runt och få inspiration.

Postat av: Vanja

Nu är jag frammme i Norrtälje, eller jag kom i Torsdags... VAr snäppet nära att jag inte tog mig med på flyget eftersom det var fullt , men allt löste sig. Imorrn åker jag in till Sthlm för attt börja första veckan :) allt bra med er? kram

2007-08-12 @ 01:13:16
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback