igår blev det musik

igår när jag satt i bilen på väg hem ringde ted och sa att vi skulle åka in till sundsvall och gå på konsert.  Jaha, undrar vilket dåligt band det var.

Till min stora förvåning var det faktiskt ett världskänt band, nämligen TOTO! ha ha, dom har jag inte lyssnat på sedan jag gick i högstadiet men det var riktigt roligt att höra tex Africa. Vilken klassiker.

image115

Och ännu bättre är att det var gratis! vi har några kompisar som jobbar på en friskola företaget som står bakom den skolan bjöd dom som ville på konsert. Och eftersom någon hade avbokat fanns två biljetter till övers så då ringde dom oss. Tack jenny och mange!

sitter på jobbet som vanligt, nya chefen ska nog sitta och medlyssna med oss idag. känns lite jobbigt och nervöst men det är väl bara att härda ut.

i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Vanja

Tjopp Tjoppp! Vad har ni för väder i Sundsvall? : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback