ensam hemma

det är faktiskt skönt att få vara helt ensam ibland. Idag har jag hunnit städa och plocka och lite annat smått och gott.
Ted är och campar med sin klass och kommer hem imorgon så det blir inte länge jag måste var ensam.

jag tänkte lägga ut lite bilder från helgens kräftskiva men jag hittar inte kabel till kameran. Måste leta lite bättre och jag lägger ut dom sen, tillsammans med en lite kortfattad sammanfattning av helgen.

nä, ska nog ta och fixa till lite lunch till imorgon. Blir nog kokt kyckling med couscous. Mums mums!

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Hej!
Hur gör du den kokta kycklingen?? Har försökt göra det nån gång men tycker alltid att det blir smaklöst och dåligt. Har du nåt recept du skulle kunna skcika mig??
Pussar och kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback