Äntligen fredag

och det är sååååå underbart. Det första jag ska göra när jag kommer hem är nog att SOVA! jag längtar hem till sängen. Igår somnade jag mellan 19 och 20 men kunde ändå bara gå och lägga mig sen på kvällen. Och när det är så tråkigt väder som det är så får man ju knappast någon lust att vara pigg.

Fattar inte varför det inte kan vara lite sol när man är ledig? nä, sol när man jobbar och regn när man är ledig.

jaja, i helgen blir det marknad iallfall. Älskar att gå på marknad. Jag köper väldigt sällan något men det är så mysigt att gå runt och titta.

har bestämt mig för hur jag ska göra om i sovrummet. Svårt att förklara men jag ska försöka hitta en bild och visa. Förhoppningsvis under dagen.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Oh, mys med marknad! :)
Hmmm, jobbba... Jo jag gjorde det, men jag "slutade" efter 2 dagar så nu söker jag för fullt i Norrtälje iställe ;P ... höhö.

Postat av: Vanja

Jo, det var en kort tid. Men jag kände att det inte fungerade, det var knasigt...
Så nu bor jag hos syrran och familjen hennes här i Norrtälje, och jag ska på "intervju" på en förskola på tisdag. Ingenting är omöjligt :) hihi. Lite otur på mitt första jobb bara, men det är inget att hänga upp sig på :) kram kram. hälsa

2007-08-18 @ 12:12:36
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback