vart tog tiden vägen?

helgen har sprungit förbi i en jädra fart! vaknade, åt frukost, gick ut i trädgården, gick in och åt middag, gick ut i trädgården igen och sedan vad dagen slut.

Så har både lördag och söndag sett ut. Skulle plantera om lite av våra växter och upptäcker då att några har dött. Jag och gröna fingrar, HA HA HA!
jaja, ta nya tag och plantera nya.

Käns lite konstigt att jobba idag och vara ledig imorgon. Jag klagar inte med det känns konstigt. Får se om vi orkar jobba i trädgården ikväll. Vi fick punkas på skottkärran igår så nu kan vi inte ta ut jorden från växthuset.!
VARFÖR? Vi hade sånt flyt igår och nu vart det stopp.

när nu somnar jag snart, måste gå och hämta en stor kopp kaffe så jag kan hålla ögonen öppna.

i´ll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback