trädgårdsarbete

direkt efter maten igår gick vi ut och arbetade lite i trädgår´n! Ted passade på och byta till sommardäck och jag krattade!
Det finns en buske intill huset som är värre än en rosenbuske. Det går knappt gå förbi så fastnar man, den är HEMSK! så igår tog jag fram lite verktyg och rensade upp litegrann! Vi har inte tagit bort hela än men det skulle inte förvåna mig om den försvinner!

Men fint blir det, men det är många, många, många och åter många timmar kvar ute på tomten innan det blir bra!

Ska hinna med dels gården, dels huset (huva vad det ser ut nu) och dels ska jag hinna med en promenad med Ewe! det är så skönt att kunna gå ut och gå och det är behövligt!

oj, nu är det dags för fika

på återseende alla glada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback