regn och rusk

jag tittar ut genom fönstret och vad ser jag om inte regn? Det är en av fördelarna med att jag bytte skrivbort på jobbet, dvs att jag har utsikt över vatten och kan se vilket väder det är!

Igår tog jag min dagliga promenad, Ewe var med som sällskap. Det är riktigt skönt att ta en promenad men är det sånt här väder resten av kvällen blir det nog en innekväll. I och för sig är det nog bara bra för jag behöver städa huset, det är riktigt dammigt.

Jag måste också ta och plantera om några av växterna. Gurk-plantorna har  blivit så höga att dom tar i plasten nu så då är det dags att planta om! Alla växter har kommit upp, om än vissa mer än andra men man ser att det händer något iallafall!

Visst ja, jag måste kolla om svägerskans vitrinskåp har kommit in på butiken. Nu har vi ju bara väntat i nästan 3 veckor. Dom första gångerna vi var dit eller ringde hade det inte kommit och nu sist jag ringde hade dom fått in 4 stycken. MEN då var alla 4 trasiga! Idag skulle det komma en leverans så jag håller tummarna!

jag återkommer med info om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback