påsken är över

och den har varit lugn och härligt men det tråkiga vädret har varit ett stort minus. När vi for hem i torsdags kändes det som om bilen skulle blåsa av vägen ibland, det var obehagligt. Det låg hur många träd som helst bredvid vägen och det var inga små träd som hade knäckts av vinden.
Evelina och Erik for samma väg som vi hem men någon timme efter oss och dom fick stå en stund och vänta på att man forslade bort ett träd som låg över vägen!

nu har man bara två dagar kvar av ledigheten och jag hoppas att vädret blir bättre. Isåfall kanske man ska ut och få sig lite sol imorgon? Men om jag känner mig själv rätt kommer jag bli så rastlös så jag vandrar på väggarna. Skulle inte förvåna mig om man gör ett besök hos svägerskan.

Idag fyller Ted år och nu är han lika gammal som jag (och det grämer honom)! Men han är ju fortfarande och kommer alltid vara 2 månader yngre än mig!

Ska se lite på tv nu och det känns som om jag kommer somna snart.

Visst ja, Gick daten bra Mia?

i´ll be back........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback