jag har bestämt mig

äntligen har jag bestämt mig vilka skor jag ska köpa (tror jag iallafall). För när jag äntligen har bestämt mig så upptäcker jag att det ena paret inte finns i min storlek.. Bläääää!
Tillbaka till fundering.

Det blir dessa skor:  -
Ballerina Rand, 249kr
                                      - Knutballerina (svart), 149kr
                                      - Korsballerina, 149kr
                                     
snacka om att det är svårt att bestämma sig och jag är inte riktigt säker än.

Totalt pris för dessa 3par skor blir: 398kr eftersom man får det billigaste paret på köpet!
Med frakt som tillkommer blir slutsumman : 437kr

inte dyrt för 3par skor!

ska ta mig en betänketid under dagen så jag kan bli riktigt säker!

i´ll be back...


Kommentarer
Postat av: Sofi

Grymt söta skor.. skopunkten är inte dåligt med tanke på priserna!
Känner för att shoppa skor jag med, nu inför sommaren sådär ;)

jag och sara planerar en ikea resa snart.
är vi välkomna? ;-)

kram Sofi

Postat av: jenny

klart ni är välkomna, det är ni alltid! Vi har ju sovplatser så det räcker och nu när det är sommar (snart iallfall) kan man vara ute och kanske grilla lite?! har är det annars då? jobbar och sliter? Hörde att ni flyttat till en annan lägenhet?

kram kram

2007-04-25 @ 12:59:01
URL: http://ternestael.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback