hockey, hockey, hockey

är det på tv:n just nu och jag håller tummarna för mitt Modo! Dom leder med 3-0 just nu så det är helt okej! dom spelar hemma på torsdag igen så jag hoppas dom vinner då också( oj då , dom har ju en och en halv period kvar. Jag borde kanske inte ta ut något i förskott)

jag hoppas för guds skull att dom vinner ikväll, det skulle vara såååååååååååå bra och ett steg närmare guldet!

imorgon drar vi hem till Sundsvall, men inte förrän på eftermiddagen. Tråkigt att börja jobba igen men ganska skönt att komma hem igen! Ted är ju ledig resten av veckan så han får vara hemma-man och laga mat åt mig!

nä, ska nog vända uppmärksamheten åt matchen istället!

i´ll be back...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback