13 minuter kvar

av dagen och det känns riktigt skönt. Idag är sista dagen vi har på oss att anmäla när vill vill ha semester och jag har otrooooolig beslutsångest. Först över hur många veckor jag ska ta och sedan över när jag vill ha dom. Och nu när man väl har bestämt sig då måste man vänta på och se om man får det godkänt!

jaja, det kommer sedan.

Föresten, kors i taket! Vitrinskåpet har kommit. Jag ska dit direkt efter jobbet och hämta det. Och ii veckan kom det ett annonsblad från Jysk. Nu har skåpet 500kr billigare! Jag tänker faktiskt fråga om inte får köpa skåpet för den summan eftersom vi har fått vänta i 3 veckor!!
Jag ska försöka kräva det men man vet aldrig med mig. Jag kan bli feg när det kommer till kritan!

Ted sitter på Afternoon Tee, hahaha. Låter precis som ted va? men vad gör han inte för sina kvinnliga kollegor?

trevlig helg och ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Lillzyrran

jag vet att jag är lite seg på att skriva. SKa försöka bli bättre på att uppdatera min blogg framöver...=)

massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback